روز مادر داره میرسه

سلام عزیزان،امیدوارم که خوب باشید،خوب کم کم داره روز ولادت دو معصوم میرسه،فاطمه زهرا سلام الّله علیه و مولا علی

علیه السلام،پیشاپیش این 2 روز رو به همه شما عزیزان تبریک میگم.مخصوصا پدران و مادران عزیز و زحمتکش

وپدر و مادر خودم،مامان الناز کوچولو،و پدر و مادر عشق گلم.

 

روز مادر مبارک
(مادرم و پدرم )

   مادرم شبنم گلبرگ حیات

                                         پدرم عطر گل یاس بقاست

   مادرم وسعت دریای گذشت

                                         پدرم ساحل زیبای لقاست

   مادرم آئینه حجب و حیا

                                         پدرم جلوه ایمان و رضاست

   مادرم سنگ صبور دل ما

                                         پدرم در همه حال کارگشاست

   مادرم شهر امیداست و هنر

                                         پدرم حاکم پیمان و وفاست

   مادرم باغ خزان دیده دهر

                                         پدرم برسرما مرغ هماست

   مادرم موی سپید کرده زحزن

                                         پدرم نقش همه خاطره هاست

   مادرم کوه وقار است و کمال

                                         پدرم چشمه جوشان عطاست 

 

مادر

 

وقتیکه من بزرگ شدم، شاید معمار شوم

آنگاه تمامی جهان را همچون بامی بر فراز دستان تو ستون خواهم کرد

وقتیکه من بزرگ شدم، شایدپزشک شوم

آنگاه با عطر تو نوشدارویی خواهم ساخت بر تمام دردهای جهان  و آنگاه به سلامتی شان با لب های  تو بر گونه های شادی تمام کودکان جهان بوسه خواهم زد

وقتیکه من بزرگ شدم، شایدیک روز با چتر گیسوان  تو از آسمان آرزوهایت پروازی کنم بر آستان زمین زمینی که پای  تو آنرا نگه داشته است و آنگاه خواهم دوید تا مرزهای درونت و در پنهانترین گوشه های جنگل سبز آغوش تو پنهان خواهم شد

اکنون را که نام نهادی  فصل کاشت

فردا که من بزرگ شدم

در زمان برداشت

مادرم، به تو قول می دهم

من تو را دوست خواهم داشت

نظرات 5 + ارسال نظر
جوان جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:22 ب.ظ http://darddel.blogfa.com/

خیلی زیبا و دلنشین بود ،‌دوست دارم نظر شما نویسنده محترم رو در مورد وبلاگمون بدونیم . ممنون .

محمد رضوان پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:30 ب.ظ

-صدای مهربانی-
آرام ترین ندای جاویدان تمام خستگی هاست.
... و این جسم پر تلاش در حضور تو آرامش پیدا می کند (ای مادر)

احمد سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:27 ق.ظ http://hekayate4.blogsky.com

سلام عزیزم
روز مادر بر شما هم مبارک باشه
البته می دونم دیره ولی خوب چی کار کنم دیگه
تا بعد
بای بای

بی آشیانه سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:38 ق.ظ http://eshghyahavas.blogsky.com

سلام:
ببخشید یه مدت نتونستم سر بزنم.
لینک شما رو هم گذاشتم٬ اگه مشکلی داره بگید درست کنم!
موفق باشی...

بی آشیانه
http://eshghyahavas.blogsky.com
eshghyahavas@yahoo.com

هانا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.sokooot.blogsky.com

فرارسید....رفت.....اما چه کسی قدرش را دانست؟؟؟؟؟؟روز ها حدر رفته را میگویم......
موفق باشی دوست مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد