سید جواد طباطبایی مداح مخلص امام حسین فوت کردا ما خیلی غریبانه

 سلام دوستان،خیلی حالم گرفته،نمیدونم مطلع شدید یا نه؟سید جواد یا همون سید ذاکر،مداح مشهور فوت کرد،سرطان حنجره داشت،الان دارم به مداحیش گوش میدم،خیلی غریب بود.dpr.blogsky

یه روزی میاد آقا جون که منم سگ تو باشم،چشامو موقع مرگم زیر پات گذاشته باشم،دل من عاشق میمونه،دائم از شما میخونه،منو میشناسی آقا جون،من همونم اون دیونه.

اونی که تنهای تنهاست،دلش از همه بریده،اونی که باسه یکبارم هنوز آقاشو ندیده،تمونه مردم دنیا مارو میخونند دیونه،آره ما دیونه هستیم،بی خیال این زمونه

این که تو مداحیش  اعلام میکرد که سگ اربابش حسین هستش.جرمش این بود.واقعا دیوانه بود.اما دیوانه حسین (ع).واقعا تنها بود. ،      

من موندم.متحیرم،چطور از مرحومه پوپک گلدره تو همه جا،تو

رسانه ها صحبت میشه،اما از ذاکر مخلص امام حسین و بی بی فاطمه صحبت نمیشه،قبول دارم،یه تزهای مخصوصی داشت،اما به خودا محمّد قسم تو این دستگاه،که همون دستگاه امام حسین باشه،اصلاً نمیشه قضاوت کرد،

نمیشه فهمید کی و چه اندازه از اربابش اجر میگیره،حسرت زیارت تو مونده تو این دل من،کربلاتو تا نبینم،آروم و قرار ندارم،چشای قشنگ عباس خواب رو از چشام گرفته،این دل غریبم اقا،جز خونت جایی نرفته.این حرفایی که الان داره تو گوشم نجوا میشه،خیلی قشنگ میخونه،حتماً سی دی هاش رو تهیه کنید ا گوش کنید،به خدا خیلی غریب بود،بعضی ها تکفیرش کردند،حاج منصور تو شاه عبدالعظیم برگشته گفته کاش این آدم توبه میکرد و بعد میمرد،یا اینکه الان میرن به قبرش بی احترامی میکنند،یا

میگند حقش بود،چوب خدا صدا نداره،حقش بود،من یه سؤال ازشون دارم؟شما از کجا میدونید که الان همین آدمی که شما دارید تکفیرش میکنید تو خان ابی عبدلله مهمون نباشه؟مگه میشه کسی رو که از اول عمرش داره دم از اربابش میزنه رو عذاب بدند؟پس تو اینجا لطف و مهربونی امام حسین رو داریم زیر سؤال میبریم،من از همتون یه خواهشی دارم،زود قضاوت نکنید،من ادرس وبلاگی رو میدم که از بچه های دیوانگان حسین کاشان هستش،همونجایی که سید میخوند،شمارو به هرکس که میپرستید برید ا این وبلاگ رو بخونید،ببینید که چقدر مظلوم بوده،

dpr

ببینید که درخواستش بعد از مرگش چی بوده؟بینید که چه انسان کاملی بوده،به خدا خیلی بی انصافیه که حتی برای اطلاع هم که شده،یکبار اعلام میکردند که نوکرامام حسین به مهمونی اربابش رفت،ای خدا ما آدما چقدر بی معرفتیم،من همین الان با گوش دادن به این نوحه ،اخلاص رو تو صداش حس میکنم،خدا رحمتش کنه،اگه چهره نازش رو ببینید میبینید که چقدر نورانی و مظلومه،من که خیلی دوستش دارم،کاش بتونم برای یکبار هم که شده سر قبرش برم،حتماً به این وبلاگ سر بزنید،حتماً،خواهش میکنم سر بزنید:

http://seidjavad.blogfa.com

dpr