بازم سلام میدم به اونا که..............

سلام دوستان.

طاعات وعبادات قبول.ببخشیداگه دیر به دیر میام.اول ازهمه اجازه بدید بازم اززحمتهای عشق نازم تشکرکنم.واقعا جبران این همه لطف برام غیر ممکنه.

خوب باماه رمضان چه میکنید؟ایشالله که همتون سالم وتندرستید وروزه هاتون رو همراه با عبادات انجام میدید.یه خواهش دارم از تمام کسانی که این مطلب رو میخونند:

تو این شبا یاد بچه هایی رو بکنید که سایه پدر یا مادر بالا سرشون نیست.مخصوصا دختر بچه ها.با اون نجابت خاص بچه گونه شون...ای بابا بازم زدم تو جاده خاکی.

براشون دعا کنید.شاید خیلیها متوجه نشند که چی میگم.اما .............................

خدایا دیری ست از تو جامانده ام مرا به خانه بازگردان.خداوندا توراسپاس میگویم که عاشق شدن را به من آموختی.ازتو میخواهم مرا به عاشق ماندن هم آشنا گردانی.مرهم شبهای دلتنگی من یاد توست.مرا تنها مگذار.خدایا سالها گذشت وسپری شد ومن هنوز ازخانه دورم در روزهای باقی مانده عمر.خدایا منبرکم کن تا یگانه درسی را که نیازمندش هستم بیاموزم:اتکای کامل به تو.

این شعر قشنگ هم تقدیم تمام عاشقهای با صداقت:

آسمان امشب به حالم مویه کن

روح تبدار مرا پاشویه کن

آتش افکند عاشقی بر حاصلم

گریه کن در مجلس ختم دلم

گریه کن ای عشق، روحم تیر خورد

شانه احساس من شمشیر خورد

باید امشب را عزاداری کنم

تا سحر بر نعش دل زاری کنم

چشمم افسونخانه ناز کسی ست

سینه ام آیینهء راز کسی ست

باید امشب بشکنم آیینه را

وا کنم این عقدهء دیرینه را

شوخ چشمی بی شکیبم کرده است

با خودم حتی غریبم کرده است

هر چه هست از چشم پر نیرنگ اوست

او که می گویند پشت خوابهاست

پسر فرمانروای آبهاست

او که خویشاوند نزدیک گل است

شرح احساس ظریف بلبل است

آن بلا، آن درد خوب سینه سوز!

از کجا آمد، نمی دانم هنوز!

شاید از اعماق جنگلهای راز

شاید از پشت کپرهای نیاز

آمد و بر بام روحم پر کشید

از سر پرچین قلبم سر کشید

آمد و من پیش پایش گم شدم

از جنون، ورد لب مردم شدم

آمد از دردش پًرم کرد و گذشت

بی وفا سیلی خورم کرد و گذشت

شمع بزمش بودم، آبم کرد و رفت

خنده ای کرد و خرابم کرد و رفت

رفت و کوه طاقتم را باد بًرد

یوسف امید من در چاه مًرد

رفت و طاق عشق من آوار شد

ای بخًشکی شانس!اینهم یار شد؟

عاشقان آیینهء روح همند

مرهم دلهای مجروح همند

عشق همخوابی آب و آتش است

موج خون بر ساحل آرامش است

عشق راه عقل را گل میکند

هرچه با ما میکند دل میکند

آتش شوقی که گم شد در گلم

سر زد از خاکستر سرد دلم

ای دل شوریده مستی میکنی؟

باز هم شبنم پرستی میکنی؟

بعد از این زهر جدایی را بخور

چوب عمری با وفایی را بخور

منکه گفتم این بهار افسردنی ست

منکه گفتم این پرستو مردنی ست

منکه گفتم ای دل بی بند و بار

عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار

عشق ، خونت را دواتت میکند!

شاه باشی ، عشق ماتت میکند

آه عجب کاری بدستم داد دل

هم شکست و هم شکستم داد دل

ما رو هم دعا کنید.در پناه حق.

نظرات 7 + ارسال نظر
فرشته آسمانی پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:35 ق.ظ http://www.fereshteyeasemani.persianblog.com

امشب نیز چون شبهای دگر خود را پشت چهره ای دروغین پنهان خواهم کرد و در دل, خواهم گریست. من این روزگار نا مهربان را در حسرت پیروزی خواهم گذاشت. دیدگان وی هرگز اشکهای بی گناه مرا نخواهند دید...

آوا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.nesfe.blogsky.com

*همه چیز از یاد آدم میره مگه یادش که همیشه یادته*
سلام ... وبلاگ زیبایی داری و زیبا هم می نویسی ... اگه دوست داشتی به هم سر بزن... موفق باشی..

malihe یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ق.ظ http://http://www.tanhayemaesom.persianblog.com/

salam kheily weblage ghashangy dary age mishe bego in in shero az koja ovordy chon shaere in shero mishnasam mamnoon

مرغ باغ ملکوت چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.a-sepehri.blogfa.com


*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_____________________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*
اگه به وبلاگ من سر نزنی و نظر ندی مدیونی !!! گفته باشم !!!

امید پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ق.ظ

خیلی زیبا بود ممنون!

سحر پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ب.ظ

جملاتی که نوشتی خیلی قشنگه .ولی اندازه فونت و رنگش زیاد جالب نیست. یکمی بیشتر وقت بذاری حتماً جواب میده.

بانوی شهر احساس شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.delkook69.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد