یکی هست اینوردنیا که به یادش مونده اسمت.

 

سلام دوستان. دلم برای نوشتن تنگ شده بود.بالاخره آموزشی هم داره تموم میشه.زندگی درشرایط سخت روهم گذروندم .فکرکنم دیگه دارم کم کم مرد میشم.

راستی یادم رفت:سلام نازگلم.سلام عسلم.سلام مهربونم.سلام میدم به کسی که اگروجودنازنینش رونداشتم یقینا نمیتونستم به این راحتی این مدت روسپری کنم.خوشحالم.آخه فردامیخوام ببینمت.اونم بعد از مدتها که فقط منتونستم یکی دوساعت ببینمت.یه دل سیر میتونم نگاهت کنم.یادش بخیر.روزای دانشگاه رو یادته؟چه روزایی بود.چه خاطراتی با هم داشتیم.دلم برای اون روزا لک زده.

بازم ازبابت همه چیز ممنونم.

عزیزم این شعر تقدیم به وجود قشنگ ونازنین تو مهربون:

اگه دستام خالی باشه.اگه باشم عاشق تو

غیردل چیزی ندارم که بدونم لایق تو

دلم روازمال دنیا به تو هدیه داده بودم

باتمام بی پناهی به توتکیه داده بودم

هرجابودم باتوبودم هرجارفتم تورودیدم

توسبک شدن تو رویا همه جاباتو بودم

بدون اینو که دل من شده جادو به طلسمت

یکی هست اینوردنیا که به یادش مونده اسمت.

دوستت دارم عزیزم.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
گمنام جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ق.ظ

با سلام خدمت شما دوست عزیز تغییرات وبلاگتان بسیار زیباست امیدوارم روزگار خوشی در کنار فرد مورد علاقتون داشته باشید

آوا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ب.ظ http://nesfe.blogsky.com/

همه چیز از یاد آدم میره مگه یادش که همیشه یادته.!!!

پارمیدا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:40 ب.ظ http://nozad.blogfa.com/

سلام . منم امیدوارم که به ارزوتون برسین. مرسی که به من سر زدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد