سلام دوستان. اول یه شعر قشنگ براتّون میزارم بعدش هم یه چند تا جوک براتون میزارم،فقط این رو بگم که من خودم ترک هستم و قصد اهانت به کسی رو ندارم.

,تو نوبهار عشقی و من تجسم خزان
تو حُسن ختامی و من نیاز امتنان
تو بغض سر گشاده ای رها ز حصر پنجره
من آن نگاه منتظر که مانده پشت پنجره


تویی بهانه نفس برای رویشی دگر
منم دراوج بی کسی اسیر عشق و در به در
تویی تقدس گل و تویی شکوه یه سفر
من آخرین سروده ام به یاد دیدگان تر


تو بارش غروری و ترنم ترانه ای
منم غریب و بر لبم نوای عاشقانه ای
تو شور پر کشیدنی در امتداد آرزو
من آن سکوت ممتدم غمین نشسته در گلو

تویی خجسته فال و من پُرم از التهاب و تب
تو از نژاد برتری ، من از تبار تار شب
تو نورِ مطلقی و من در انزوا نشسته ام
تو جلوه وجاهتی من از زمانه خسته ام

به رقص دیده می کنی چه با دل زمینی ام؟
تو آسمانی و مگر توانی هم نشینی ام؟
تو را قسم به عاشقی! دگر مبر قرار من
در اوج نشسته ای چرا به انتظار من؟

اگر چه دل سپرده ام به گرمی نگاه تو
نمانده گرچه مأمنی مرا به جز پناه تو
ولی من و وصال تو؟ چه خواب شاعرانه ای
!
تو و دل شکسته ام؟ چه سهم ظالمانه ای!

چگونه ارمغان کنم تو را بهشت آرزو؟
در این جهنم زمین در این سرای فتنه جو
قسم به سوز و نار و نی! قسم به عشق و فاصله
!
اگر روی نمی کنم ز بی وفاییت گله

برو ولی بدونِ تو چه حاصل از نفس مرا؟
برای رَستن از زمین همین بهانه بس مرا
برو ولی نظر مکن دگر به دیده ترم
نه...اینچنین نرو بمان چگونه از تو بگذرم؟

به خاطر وصال من دگر تو در زمین نمان.....
اگر بنا به رفتن است مرا ببر به آسمان.....

پرچم کمک داور سرنوشت مدتهاست به علامت در آفساید ماندن ِ شادیهایم بالاست !!!!!!!!

می سپارم دل به دریا بی خیال
می شمارم لحظه ها رو بی خیال
می کشم بر دفتر نقاشی ام
نقش های زشت و زیبا بی خیال
دوره گردی می شوم هر شب چو باد
دستِ تکرار غزل ها بی خیال
لا به لای غزل ها می کشم
سرنوشت خیس خود را بی خیال
گاه در آشفته بازار دلم
می شوم تنهای تنها بی خیال
بی خبر از شعر پر تشویش عشق
می کنم خود را تماشا بی خیال
گاه می سازم برای روح خود
نردبانی تا ثریا بی خیال
گاه از ترس نبود مصرعی
می زنم عمری تقلل بی خیال
بی خیال با خود اما با تو من
حرف هایی دارم اما " بی خیال

 

 

 Love Song 

                                           ترکه می خواهد خدا را اذِِِِِِیت کند

 درمسجد را می زند و فرار می کند
  
Jumping Rope 

یه بار سوزن میره توی دست یه ترک اونو بیرون میاره 
 میبینه خون میاد باز سوزن و فرو میکنه سر جاش

   Aerobics 

یه ترکه پشت ماشینش مینویسه یازهرا یا هیچ کس!!!

  Aging Man 

 

یه روز یه ترکه میزنه به سرش سرش میشکنه 
  
Jumping Jacks 
ترکه خودشو میزنه به اون راه گم میشه
 
Dieting 
ترکه میافته تو چاه، فامیلاش سند میگذارن درش میارن!!!
 
Ballerina 
یارومیره راهپیمایی، می‌بینه شلوغه برمیگرده!!! 

یک روزیک ترکه از تیرمیره بالاازمردادمیادپایین

 Flower 
ترکه از یکی میپرسه قبله کدوم طرفه؟! یارو نشونش میده، ترکه میگه:‌ باید خیلی برم؟!
 
Flower 
از یارو می‌پرسن: بلدی پیانو بزنی؟!
 میگه: نه. ولی یه داداش دارم... اونم نه!
 

یارو میخواسته بره بهشت زهرا، ‌گل گیرش نمیاد کمپوت می‌بره!!! 
 
Penguin 
به ترکه میگن اگه همه دنیا رو بهت بدن چی کار میکنی؟
‌ میگه: میفروشم میرم خارج!!! 
  
Skiing Penquin 
یارو میره بقالی، میگه: آقا نوشابه خانواده دارین؟
 یارو میگه: بعله. میگه: به مجرد هم میدین؟!!
ترکه میگن به نظرتو ترک ترین خواننده کیه؟
 میگه: حبیب می پرسن چرا؟
میگه اخه گیتار میزنه بعد میگه صدای دهل می یاد......

یه روز یه سوسکه میره جلوی آینه میگه : مشــکی رنگ عشقه

یک مرغ قرص اکس میخوره اسراییل میگیرتش چرا؟ چون میگه قدس.

میخه میره عروسی بس که قر میده پیچ میشه

خروسه پول نداشت زن بگیره میره گالینابلانکا میخره


به اندی میگن چه بستنی دوست دآری میگه:عروٍٍٍٍسکى عروسکى


ترکه زنشو می کشه  میره مرحله بعد !!!

ترکه میافته تو دره، Game Over میشه!!

ترکه یک سکه میندازه هوا، شیر میاد، فرار میکنه!!


یکی میره شکار خرگوش، صدای هویج در میاره
           
        یکی باباش میمیره میشه یتیم، مامانش میمیره میشه دوتیم ،
همه خانوادش میمیرن میشه تیم ملی...

به یکی میگن در روز چه نون هایی میخوری.میگه تافتون-لواش-سنگک. 
    بعد ازش میپرسن خب پس کی بربری میخوری؟   
میگه پس فکر کردی این نون ها رو با چی میخورم
        

ترکه داشته راه میرفته خسته میشه شروع میکنه به دویدن!!!!!!

هر سال موقع قرعه کشی بانک یارومیرفته مشهد التماس امام رضا میکرده
که در قرعه کشی ماشین برنده بیشه اما هیچوقت هیچی برنده نمیشده.
دوباره پامیشه میره مشهد التماس تا ازشدت خستگی خوابش میبره.
امام رضا میاد به خوابش و میگه
بنده خدا اول یه حساب توی بانک باز کن بعد بیا سراغ من

یارو میره تو یخچال درو رو خودش میبنده! بهش میگن چیکار میکنی مرد مؤمن؟
 میگه: ایلده میخوام ببینم این چراغش واقعاٌ خاموش میشه یا نه؟

یک روز به یک لاک پشت می گویند
 چرا نماز نمی خوانی میگوید اخه لاک دارم

به یکی میگن با فرشاد جمله بساز میگه روح غضنفر شاد

یه روز ترکه میره اداره هواشناسی به یکی ازکارمنداش میگه
اقا امروزهواخیلی خوب بوددستتون درد نکنه"


یارو زنگ میزنه فلسطین، میبینه اشغاله!

یارو پرتقال خونی میخوره، ایدز میگیره!


یارو میره مرغداری، جو میگیردش... تخم میکنه!!!

دو تا ترکه میرن سوراخ لایة اوزن رو بدوزن، خودشون میمونن اونور!!!
 
ترکه یه بسته هزار تومنی میشمره، 250 تومن کم میاره!!
رفیق ترکه ازش میپرسه: غضنفر، پنجشنبه-جمعه کجا بودی؟
ترکه میگه: والله امام رضا طلبید، با بر و بچه‌ها رفتیم شمال!!!

به یارو میگن یه معما بگو،‌ میگه: اون چیه که درازه،‌ زرده، موزه؟!!

از ترکه میرسن: اسمت چیه؟ میگه: حمزه، ولی توخونه شیش کوچولو صدام میکنن!

یه روز یه جوجه اکس میخوره میگه جیکس جیکس

یه روز یه مگس می افته داخل سطل زیاله . میگه : منو این همه خوشبختی محاله , محاله !!

یارو تو مانور شرکت میکنه، اسیر میشه! 

از ترکه میپرسن شما تهرانی هستین؟ میگه: نه چشماتون قشنگ میبینه!

یارو تو اتوبوس یه دختره خوشگل رو میبینه،‌ پیاده که میشه شماره اتوبوس رو بر میداره!



  Animated Flowers
 Body Builder  Stationary Bike

نظرات 9 + ارسال نظر
شادی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ب.ظ http://kooche-chichini.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبایی دارید.اگه اجازه بدید لینک شما رو تو وبلاگ خودم بزارم خوشحال میشم.

شبنم جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:46 ب.ظ http://berkeie-b-ab.blogsky.com

سلام داود جاننننننننننننن / خیلی زیبا بود / شعرت منو کشت / جکهات هم خیلی زیبا بودن اولش حال خندیدن نداشتم اما بعضیاش دیگه خیلی باحال بودن / من آپم ها منو که یادت نرفته؟

غریبه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ب.ظ http://ttanhatarinamm.persianblog.com

سلام . خیلی زیبا بود ... وبلاگ قشنگی دارید به من هم سر بزن به روزم !

«Vی« چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:42 ق.ظ http://www.hasrateshgh.persiaNBLOG.COM

سلام خوبی مثل همیشه زیبا بود من هم به روزم منتظرتم قربانت مریم

شکوفه پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:49 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام .. خیلی قشنگ نوشتی .. موفق و شاد باشی .. در پناه حق

بی آشیانه پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:35 ق.ظ http://eshghyahavas.blogsky.com

سلام عزیز:
من لینک شما رو گذاشتم.
ممنون که لینک منو برداشتی!

بی آشیانه
http://eshghyahavas.blogsky.com
eshghyahavas@yahoo.com

بی آشیانه دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:42 ق.ظ http://eshghyahavas.blogsky.com

دوباره سلام:
دوست من قالب وبلاگ شما بیش از حد شلوغ شده٬ هر چی نگاه کردم دیدیم اینطوری نمیشه درستش کرد٬ Source قالب رو برام بفرستید تا یه نگاه بهش بندازم...

بی آشیانه
http://eshghyahavas.blogsky.com
eshghyahavas@yahoo.com

فریدون از تبریز یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ

کتاب "وقتی ناخواسته بازیچه میشوم " رو بخون- به درد نادانی مث تو میخوره که بفهمی فکرتو چه کسی کوک کرده

اکبر توفیق ریحانی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ http://harfazendeghi.blogfa.com

با عرض سلام خدمت دوست عزیز وبلاگ بسیار خوبی داری ولی این شعری که این جا نوشتی ماله منه که به صورت اینترنتی در فضای مجازی پخش شده از شما میخواهم که اسم من وادرس وبلاگم رو زیرش بنویسید که اگه کسی به شما سر زد به ما هم سر بزنه به وبلاگم سر بزن
شاعر:اکبر توفیق ریحانی(بیدل توفیقی)
ادرس وبلاگ:http://harfazendeghi.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد