یا امیر المومنین ادرکنی

 

سلام دوستان. برای نوشتن خیلی دلم تنگ شده بود.شب قدر هم رسید.ازتون التماس دعا دارم . برای الناز خانم ، خواهر زاده کوچولوی منم دعا کنید. انشاءالله که خود مولا علی شفیع روز سختمون باشه.قربون مظلومیتش برم من. به خدا من یکی که شرمندشم.از اینکه اسم شیعه علی رو خودم گذاشتم خجالت زده ام. اما خدا رو هم شکر می کنم که هنوزم مهرش تو این دل داقونم باقی مونده.خدا رو شکر.

یا امیرالمومنین تو را به عشق زهرا قسم رهایم نکن . داود

توکل مصداق کلید است ؛
و دستی که کلید را می چرخاند ،
از برای گشایش ، همان خداوند است .
حال این تویی ؛
که تا چه اندازه این کلید را تصور یا واقعیت نمایی ،
و چند قدم برای گشایش به جلو آیی !
" منظور ؛ صرف داشتن کلید و دست گشایش ،
هر دری دق الباب نگردد ! "

ای کاش می دانستی چقدر سخت است. چقدر دشوار است، هر شب بی آنکه تو در کنارم باشی با یادت بنشینم و ترا زمزمه کنم و برایت بنویسم.ای کاش بودی تا ببینی. چقدر در التهابم. نیستی در کنارم تا حرفهای دلم را رو در رو برایت بازگو کنم و من بایست هر شب، خسته از گذشت روز، خمیده از خستگی ها، بی تاب از خمودگی ها و رنجور از بی تابی ها و رنجیده از غریبه ها بنشینم و برایت سخنان شیرین بنویسم.باران را دوست دارم ...
حتی اگر از سادگی هایم پیش ابرها بد بگوید....

گفتی بیا باران را به بیقراری دلها تعارف کنیم
چتر به دست گرفتیم و راه افتادیم
گفتی دیگر از صدای صاعقه نمی ترسم
حالا خوب می دانم
این صدای مهیب ‍؛ همان لحن خیس و ساده باران است
که گاهی از هیاهوی ابرها خسته می شوند...

زن جوانی همراه همسرش کنار دیوار ایستاده بود و به شدت اشک می ریخت . شیوانا از مقابل آنها عبور کرد . وقتی گریه زن را دید ایستاد و علت را از او پرسید.

زن گفت : همسرم جوان است و گاه گاه با کلامی زشت مرا می رنجاند!

او مرد لایق و خوبی است و تنها عیبی که دارد بد دهنی و زشت کلامی اوست که گاهی مرا به گریه وا می دارد.

شیوانا با تاسف سری تکان داد و خطاب به مرد گفت :
هیچ انسانی لیاقت اشک های انسان دیگر را ندارد و اگر انسان لایقی در دنیا پیدا شد او هرگز دلش نمی آید که دل دیگری را به درد و اشک او را در آورد

و گلی تازه به دنیا آمد

خار خندید و به گل گفت:سلام

و جوابی نشنید ٬ خار رنجید ولی هیچ نگفت

ساعتی چند گذشت: گل چه زیبا شده بود

دست بی رحمی آمد نزدیک٬ گل سراسیمه ز وحشت افسرد

لیک آن خار در آن دست خلید و گل از مرگ رهید

صبح فردا که رسید

خار با شبنمی از خواب پرید

گل صمیمانه به او گفت.... سلام

راستی دوستان یه مطلب جالب ، خدای نکرده ، خدای نکرده برای محاسبه زمان مرگ احتمالی خود می توانید در این سایت به قسمت Death meter بروید و با پر کردن فرم مورد نظر و ارسال داده ها پیش بینی روز مرگ خود را ببینید.

سوالات فرم در مورد جنسیت، سن، محل زندگی، میزان استعمال دخانیات، ورزش، تغذیه، تماس با آلودگی های زیست محیطی و مسائلی از این دست می باشد.

نکته مهم در این محاسبه آن است که به گفته خود طراحان وب سایت اگر چه الگوریتم علمی درستی برای محاسبات تاریخ مرگ به کار گرفته شده اما نهایتا این نتایج برای سرگرمی بوده و هیچگونه سندیت یا الزامی برای رویداد آن و در نتیجه جدی گرفته شدن توسط کاربران ندارد و از ایشان خواسته شده صرف نظر از تاریخ پیش‌بینی شده مرگ آنها در این وبسایت با جدیت و تلاش به فعالیت های روزمره خود ادامه دهند!

http://www.findyourfate.com/deathmeter/deathmtr.html?