شروع دوباره

سلام دوستان،این بار واقعاً تصمیم گرفتم،دیگه خودمو گول نمیزنم.واقعاً همه چیز تموم شده.این چیزی بود که هم اون میخواست و هم من و هم خدا.

خوب دیگه،نمیخواام تنها باشم،دیگه نمیخواام خودمو زجر بدم.میخوام از نو شروع کنم،میخوام یه عشق واقعی داشته باشم،از خدا میخوام که اگه کسی رو جلو روم میزاره،کسی باشه که تا آخرش عاشقم بمونه،و منم بتونم براش بهترین باشم،شاید واقعاً لیاقتشو نداشته باشم؟اما،،،،،،

ابرهاى فشرده بدجورى چشمانم را از تصرف غرور خارج کردند ، کلى سبک شدم با اشک و او هنوز بى خبر

گفتم اى ساده دلِ ساده فراموشش کن

تا کجا چشم بدین جاده فراموشش کن

دست بردار از او ، خاطره بازى کافیست

فرض کن گل نفرستاده فراموشش کن

مردمان ِ نگهش قله نشینند هنوز

دل که در دره نیفتاده فراموشش کن

گفتم این تکه غزل را بفرستم نزدش

عقل ولى گفت نشو ساده فراموشش کن

یه آهنگی رو تازگیا خیلی دوست دارم:

باسه من گل نفرست دیگه دوست ندارم

نمیخوام گذشته هارو باز به خاطر بیارم

دیگه بین من و تو هر چی بود گذشت و رفت

اون بهار اشنایی خیلی زود گذشت و رفت.

نمیدونم اسم خوانندش چیه؟اگه کسی میشناسش یا احیاناجایی تو سایت ها ادرس دانلود اون رو داره لطفناتو قسمت نظرات بنویسه.ممنونم

درپناه مولا علی.

نظرات 4 + ارسال نظر
گمنام چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:12 ب.ظ

اسم خوانندش احمد رضا است. مثل این اهنگش:( شاید واست اشنا باشه)
عزیزم غصه نخور زندگی با ماست
اگه باختیم امروزو
فردا که بر پاست
توی این شب سیاه مه گرفته
نگاه کن خورشیدی از اون دورا پیداست......

مهدیس پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:14 ب.ظ http://mahdiseziba.blogsky.com

سلام این آهنگ از نبی پور که امسال هم آهنگ های جدید خونده برات آرزوی شادی می کنم

منم گمنام عالم چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ق.ظ

اسم خوانندش :احمد رضا نبی زاده

سنگ صبور سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:16 ق.ظ

dige az doset daram harfi nazan akhe eshghi nist miyone mano to mano to bandeye in ma o manim ama eshgh yaani baham yeki shodan(ahmad reza nabi zade)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد