سخت حیرانم چرا این روزگار

سلام دوستان.بازم یه جمعه دیگه هم امد،به خدا از همین الان اظطراب عصر جمعه رو دارم،چقدر دلم میگیره،اما دل گرفتنی که دوستش دارم،٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬
اینم یه شعر .فقط یه خواهش ازتون دارم،من 4 سال با این شعر زندگی کردم،تو انحصار خودم که یکی از دوستان شاعرم این شر رو به من داده،مهدی طاهرخانی ،خیلی دوسش دارم،از همینجا براش آرزی خوشبختی میکنم،کسی بود که اصلاً شعر هاشو به کسی نمیداد،اما واقعاً خاطرم براش عزیز بود که این شعر هارو بهم میداد.عاشق شعرهاش هستم،تصمیم دارم،اینجا بنویسمشون،اما ازش اجازه میگیرم،این شعر رو وقتی گفته که دوستی داشته به نام مریم،یه عشق کامل،اما خوب توی یه سانحه تصادف خدا عشقش رو ازش میگیره و با این احساس قشنگ شروع میکنه به گفتن این شعر،به خدا من با این شعر  خاطرات دوران دانشجوییم رو همیشه زنده نگاه میدارم،با این شعر زندگی میکنم،خواهش میکنم،اگه جایی مینویسید حتماً اسم شاعرش رو درج کنید،تا منم مدیونش نباشم.
صفای دل همتون رو عشق است.
یا علی.

سخت حیرانم چرا این روزگار
گشته با امیال ما ناسازگار
هم ز هستی بیم دارم هم زمرگ
چون گلی پژمرده در زیر تگرگ
چند رزی عشق پاکی شد پدید
لیک قلبم طعم ناکامی چشید
آمدم از ظلمت شب بگذرم
روشنی را در نگاهش بنگرم
تا که مهرش در وجودم جان گرفت
روزگار ان ماه را از من گرفت
بعداو دیگر به دنیا هر چه هست
همچو مشتی خاک،ناچیز است و پست
رسم این بیت الخزان فانی بود
شادی و خوشبختیش انی بود
بر خلافش قصه و غم پایدار
تا قیامت هست در دل ماندگار
تا که ......... از کنارم پر کشید
قلب و روحم جام زهری سر کشید
رنجها بردم من از دوری ا و
ناله ها کردم ز مهجوری او
برق چشمان نجیبش تا ابد
در شب تاریک من سو میزند
چند روزی بیش نزدمن نزیست
قلب من از فرقت او خون گریست
او که رب النوع معصومیت است
حاصلش از عشق محرومیت است
تا قیامت دردعشقش با من است
او خداوند اساطیر من است

به خدا این شعر تمام حرف دل من.خیلی قشنگه.احساس پاک توش داره غوغا میکنه.
اگه بدون نظر دادن این شعر رو بخونید و برید از دستتون دلخور میشم.چون این شعر حرف زندگی و آخرته.خوب تو بحرش برید
متوجه میشید چی میگم.
                                           davod      

نظرات 14 + ارسال نظر
صدف جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:18 ب.ظ

داود جان شعرت محشر بود.آفرین
راستی این عکس برای توست؟خودمونیم قشنگی.اسفند یادت نره باشه؟ایمیلم رو جواب بده.حتما وقت نمیکنی که ایمیلم رو بخونی وگرنه مطمئنم که حتما جوابم رو میدادی.ولی باز منم منتظرم.
صدف

سروساده جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:43 ب.ظ http://arezooye-fatemeh.blogsky.com/

سلام . و عرض ادب . هم دلنوشته ای که با احساس تمام نوشتی دلنشین و زیبا بود و هم بقیه نوشته های وبلاگت . همشون رو وقت نکردم بخونم . ولی بدون هر حاشیه ای باید بگم دلنوشته های زیبایی داری . خوش به حالت که اینقدر زیبا میتونی بنویسی و حرف دلت رو بیان کنی . . .
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم .
موفق باشید و همیشه شادکام .

[ بدون نام ] جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:51 ب.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
چون گفته بودی بی نظر نرین نظر دادم
شعر عالی بود اما مشکل من اینه که عشق ازین مدل رو نمیتونم باور کنم که واقعا عشق باشه
ولی اگه باورم بشه که اینا هم عشقه واسش خیلی احترام قائلم
موفق باشید
یاحق

سعید بلاگ جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:59 ب.ظ http://saeidblog.blogsky.com

سلام دویت من .بسیار خوشحال شدم که به وبلاگم سر زدی
Saeidblog.blogsky تو هم وبلاگ زیبایی داری.

با کمال میل دوست دارم با تو تبادل لوگو و لینک کنم. باز هم به من سر بزن. خداحافظ سعید بلاگ

گمنام شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:28 ق.ظ

گذشت و بعد از این هم می گذرد اما تو را سوگند به تمام بی مهری هایت مراقب وجودت باش من ایمان دارم که روزی . غمگین بی باوریت خواهی شد و آن روز نه منی هست که بر بالین ؟آمالت تکیه زند و نه زمانی که به پاس اشتباهات من و تو بایستد.......

مهدی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:16 ق.ظ

داود عزیز سلام
من این روز ها درگیر مصاحبه فوق لیسانس هستم.اگه ممکنه برام توضیح بده ...همه چیز را...قربانت: مهدی

نسترن یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:10 ق.ظ http://nastaran59.blogsky.com

ممنون که به من سر زدی و از دلداریت هم سپاسگزارم.چشم ! در اولین فرصت شما رو لینک می کنم.

نغمه یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:07 ق.ظ http://samareh.blogsky.com

شعر ی قشنگ.خیلی با احساس بود.

مسعود دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:06 ق.ظ http://download-2005.blogsky.com

وبلاگ بسیار زیبای دارین بهم سر بزن و اگه خوشت اومد خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم

شایان سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:50 ق.ظ http://7aseman.parsiblog.com

سلام
باز هم گل نوشتی گل من

masoud سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ق.ظ http://download-2005.blogsky.com

سلام من لینک شما را گذاشتم

مهدی جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:28 ب.ظ http://mehdi-gh.blogsky.com

سلام
شعر واقعا جالبی بود و من کاملا این نوع عشقو رو قبول دارم و بهش اعتقاد دارم اما کم پیدا میشه
موفق باشی

سنگ صبور سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:12 ق.ظ

salam azizam omidvaram ke shad bashi.kheyli jaleb bod be dostetam tabrik migam.rasti webe e ghashnge khosham omad.hamchinam tanha nistia hesabi saret shologhe in kheyli khobe.
kash mishod rahe sakhte eshgh ra peymodo ghorbani nadasht(chamran
bye)

حنان سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:22 ب.ظ

ممنون خیلی زیبا بود.
گر چه دنیا فراموش کند خاطره ها را تو فراموش مکن آنچه میان من و توست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد